درباره وبلاگ


هدیه ای از طرف متیلدا
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

تریا سینما
شیشه کوچیک عمر سینمای جهان وبلاگ کوچیک منه




نقد فيلم ايراني تنها دوبار زندگي ميكنيم.......



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : مجتبی

راسل کرو در نقش حضرت نوح

نخستین عکس راسل کرو با گریم جهت بازی در نقش حضرت نوح منتشر شد.

از زمانی که دارن آرنوفسکی در حال ساخت فیلم برنده اسکار قوی سیاه بود، شایعاتی مبنی بر ساخت یک پروژه عظیم سینمایی با موضوع کشتی حضرت نوح توسط این فیلمساز منتشر شد که به نظر می رسید که این نیز یکی از آن پروژه های رویایی آرنوفسکی باشد که هیچ گاه محقق نشده است.اکنون با انتشار اولین عکس از گریم راسل کرو در نقش حضرت نوح به نظر می رسد که این رویای آرنوفسکی به واقعیت نزدیک شده است.این فیلمساز موفق هالیوودی از سال 2004 در حال کار بر روی فیلمنامه پروژه سینمایی حضرت نوح است.او انگیزه خود از ساخت این فیلم را دیدن مستند کلاسیک و ارزان قیمت در جستجوی کشتی نوح در زمان کودکی اش عنوان می کند.آرنوفسکی در چند مصاحبه خود این نکته را متذکر شده که ممکن است داستان فیلم او با آنچه که در کتاب انجیل عنوان شده، متفاوت باشد. علاوه بر راسل کرو، آنتونی هاپکینز دیگر بازیگر مشهور این پروژه است که قرار است نقش پدربزرگ حضرت نوح را بازی کند که از او با 969 سال سن، به عنوان پیرترین فردی که نام او در کتاب انجیل آورده شده، یاد می شود.فیلم کشتی نوح آرنوفسکی قرار است مارس 2014 در سینما ها اکران شود.



دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 12:49 ::  نويسنده : مجتبی

در تابستاني كه قهرمان‌هاي كميك كم نيستند، اين دنباله فرسوده از يك مجموعه كه يك دهه پيش بنزينش خالي شده، احتياجي به يك پاك‌كننده حافظه براي فراموش شدن ندارد.

نظر خودم: پولتونو نریزید دور.........



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : مجتبی

وقتی داری بوی کثافت میدی،بدون که داری به سمت حقیقت حرکت میکنی...


شاهکار تارانتینو را بیشتر بشناسید......



ادامه مطلب ...


دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 20:53 ::  نويسنده : مجتبی

موقعیتهای طلایی سینما و تلویزیون ایران



ادامه مطلب ...


دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : مجتبی

پروژه بعدی غول آهنی ترمیناتور

آرنولد  شوارتزنگر به زودی در فیلمی با عنوان “با بال‌هایی همچون فرشته” نقش‌آفرینی می‌کند. رندال والاس فیلمنامه “با بال‌هایی همچون فرشته” را نوشته است. در کارنامه این فیلمنامه نویس نگارش فیلمنامه‌هایی چون “شجاع دل” ،‌”زمانی سرباز بودیم” و “مردی با نقاب آهنین” دیده می‌شود.این فیلمنامه نزدیک به ده سال در بایگانی خاک می‌خورد و اکنون قرار است جلوی دوربین برود. آرنولد شوارتزنگر در این فیلم نقش سربازی آلمانی به نام اوسترمن را بازی می‌کند که در خلال جنگ جهانی دوم از فرامین سر پیچی کرده و یک اسیر جنگی را فراری می‌دهد. گروهی معتقدند آرنولد شصت و چند ساله دیگر برای ایفای این نقش مناسب نیست. خود آرنولد در این باره می‌گوید: نبردهای سنگین و صحنه‌های پر تحرک دیگر برای من مناسب نیست. در آینده باید نقش‌هایی متناسب با سن و سالم را انتخاب کنم. کلینت ایستوود هم همین روش را در پیش گرفت. در فیلم" بال‌هایی همچون فرشته "نقش یک کهنه سرباز را بر عهده دارم. اما هنوز هم این نقش برای من جوان است.آرنولد شوارتزنگر این روزها مشغول مطالعه دو فیلمنامه دیگر هم هست که گفته می‌شود با پرسونای شناخته شده بازیگری او در گذشته تفاوت‌هایی عمده دارد.از آرنولد فیلم یکبار مصرفها(قسمت دوم) 27 مرداد اکران میشود او همچنین فیلم وسترن آخرین ایستادگی را به تازگی به اتمام رسانده است. او هم اکنون در حال بازی در فیلم مقبره است که سال بعد اکران میشود.او در این فیلم همبازی همکار قدیمیش استالونه است.



سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : مجتبی

آیا این بازیگران سوپراستار هستند؟

 وضعیت گیشه سینما در سال 2012 تا این زمان كه پنجمین ماه آن فرارسیده است، نشان می‌دهد كه فقط فروش یكی از فیلم‌ها، «خانه امن»، بر یك ستاره طراز اول، یعنی دنزل واشنگتن، متكی بوده است... بقیه فیلم های پرفروش، بیشتر از بازیگران كاملا ناشناخته بهره برده اند، مثلا «اقدام شجاعانه» كه به جای بازیگران از تفنگداران دریایی واقعی استفاده كرده است. فیلم.های بزرگ و پرخرج، از «آواتار» گرفته تا «سفرهای ستاره.ای» اغلب از نام.های جاافتاده پرهیز می.كنند و ترجیح می.دهند به چهره.هایی كه هنوز تازه هستند، بپردازند. اما این مساله در ضمن نشان از دردسری دارد كه هالیوود در سال.های اخیر با آن روبه.رو شده است؛ اینكه دیگر بازیگر مرد نقش اول تازه.ای در آن وجود ندارد.نیویورك تایمز اخیرا در مقاله.ای به این نكته اشاره كرده است كه ستاره.های درجه.یك واقعی سینما اكنون كمابیش همان.هایی هستند كه 9 یا 10 سال پیش بودند: دنزل واشنگتن، تام كروز، برد پیت، ویل اسمیت، جانی دپ و لئوناردو دی كاپریو. از آن زمان تاكنون فقط رابرت داونی جونیور به لطف مجموعه فیلم.های «مرد آهنی» و «شرلوك هلمز» توانسته است به این جمع بپیوندد. برخی دیگر، نظیر بن استیلر و آدام سندلر تا زمانی كه به كمدی چسبیده.اند، توانایی آن را دارند كه جمعیت بزرگی را به سالن.ها بكشانند.به غیر از آنها به نظر می.رسد چند بازیگر دیگر نیز هستند كه در بالاترین سطح قرار دارند، افرادی كه با حضور خود در جمع بازیگران یك فیلم، می.توانند اكران آن را به یك رویداد بدل كنند. به نظر می.رسد در سال 2012 فرصت.هایی برای برخی از این بازیگران فراهم است تا موقعیتی را بیازمایند كه به آنها قامتی ستاره.ای ببخشد.اما چرا اكثریت بازیگران مرد نقش اصلی نتوانسته.اند به جایگاه افرادی مثل كروز یا اسمیت برسند؟ كدام.یك از آنها ممكن است از جایگاه كنونی خود فراتر رود و خود را در موقعیت یك بازیگر مرد نقش اصلی درجه.یك تثبیت كند؟ در اینجا 10 نفر را مورد بررسی قرار داده.ایم.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : مجتبی

>>> پایان یک افسانه.....


من دربه در و به شکل فجیهی منتظرم 30تیر این فیلم تو آمریکا اکران بشه بعد از یه سوراخ سومبه کیفیت پرده ای اونو گر بیارم بشینم پاش عشق دنیارو بکنم از بس دیوونه فیلمای بتمن مخصوصا بتمنهای رئالیستی نولان و اون شخصیت ماورایی جوکرم،اما حیف که این فیلم، بتمنه آخریه که نولان میسازه و خیلیا از وقتی اون پوستر هولناک از این فیلم منتشر شده(عکس پوستر تو ادامه مطلب هست) میگن حتی شوالیه تو این فیلم میمیره و داستان این افسانه به پایان میرسه....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:49 ::  نويسنده : مجتبی

دختر 15 ماهه، «سیمون ایگان»، تهیه کننده فیلم «سخنرانی پادشاه»، با پرتاب کردن جایزه اسکار پدرش، باعث شکسته شدن قسمتی از این تندیس شد.«سیمون ایگان»  برنده جایزه اسکار بهترین تهیه کننده در حالی که سعی می کرد تا از دختر 15 ماهه اش در حال در دست داشتن تندیس اسکار عکس بگیرد، برای لحظه ای غفلت کرد و باعث این اتفاق شد.

«ایگان» گفت: این اتفاق در یک لحظه افتاد، من این صحنه را دیدم ولی چون دور بودم کاری از دستم برنیامد، مجسمه افتاد و صدای افتادنش در فضا طنین افکند برای لحظاتی سکوتی شوک آور بر همه ما حاکم شد و بعد قطرات اشک بی اختیار برگونه ام نشست. وی افزود: آن تندیس زیبایی بود که دخترم آن را خراب کرده بود، حقیقتا غیر منتظره و وحشتناک بود.

«ایگان» افزود: البته این تراژدی پایان شادی داشت، در پی تماس با آکادمی اسکار متوجه شدیم که این اولین بار نبوده که برای تندیس های اسکار چنین اتفاقی می افتد و جایی به نام «بیمارستان اسکار» وجود دارد که تندیس های آسیب دیده در آنجا تعمیر می شوند.وی در پایان گفت: من و خانواده ام از این حادثه دو درس مهم گرفتیم، اول اینکه هیچگاه به یک کودک چیزی که ممکن است بیاندازد و بشکند، ندهیم، به خصوص اگر تندیس اسکار باشد، دوم اینکه جای شگفت انگیزی به نام «بیمارستان اسکار» وجود دارد!



دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:سیمون,ایگان,مجسمه,سخنرانی, :: 20:5 ::  نويسنده : مجتبی

فیلم الف مثله انتقام......

سیاسی ترین فیلم دهه اخیر از نظر منتقدین......
 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : مجتبی

وقتی که نیکلسون 56ملیون دلار در سال1989  دستمزد می گیرد.....

 وقتی به خاطر تیم لسانجلس لیکرز از سر صحنه فیلمبرداری می رود این کاراکتر شیطانی هالیوود....

برید ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:نیکلسون,شیطان,هالیوود,درخشش,جوکر,, :: 18:17 ::  نويسنده : مجتبی

صحبتهای رسانه های عربی درباره استقبال ایران از مسافرت آنجلیناجولی

رسانه های خارجی بر این باورند که ستاره هالیوود و سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد در محافل مطبوعاتی ایران محبوبیت زیادی کسب کرده است. پایگاه خبری الوطن در
گزارش خود در این زمینه مدعی شده است: در پی مصاحبه آنجلینا جولی سفیر "حسن نیت" سازمان ملل متحد با روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" درباره سفرش به ایران و ابراز اشتیاق وی به این سفر، رسانه های ایرانی از اعلام این خبر استقبال زیادی به عمل آوردند.این روزنامه در ادامه آورده است که جولی در مصاحبه با این روزنامه انگلیسی گفت: "یکی از آرزوهای من این است که از صحرای بزرگ ایران در حالی که بر روی شتر سوار هستم، عبور کنم".در ادامه این گزارش ادعا شده است که رسانه های ایرانی از این سخن آنجلینا جولی در مصاحبه با فایننشال تایمز بسیار استقبال کرده و از نقش انسانی این ستاره هالیوودی تمجید کرده اند.به گزارش این پایگاه خبری، زمانی محبوبیت جولی در محافل مطبوعاتی ایران افزایش یافته است که نخستین فیلمش در مقام کارگردان با عنوان "در سرزمین خون و عسل" با مضمون جنگ بوسنی را ساخته است.



سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:آنجلینا,جولی,هالیوود,الوطن,, :: 17:37 ::  نويسنده : مجتبی

بیکار ترین هنرپیشه هالیوود کیست؟

بیکارترین بازیگر هالیوود کیست؟

مکالی کالکین، ستاره ی بازیگوش فیلم موفق "تنها در خانه" است. وی هم اکنون 31 ساله است و به شدت پریشان و نه چندان سلامت به نظر می رسد. وی که این روزها ریش بزی گذاشته است، بسیار ژولیده در انظار عمومی ظاهر شده است.....(ادامه مطلب)



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:کالکین,هالیوود,بیکارترین,ریچی,جکسون,, :: 17:23 ::  نويسنده : مجتبی

قصه هالیوود و یک برگ روزنامه + تصویر

این سوال به طور جدی مطرح است که آیا نمایش یک روزنامه در بیش از ده‌ها فیلم هالیوودی و طی سالیان متمادی ناشی از بدسلیقگی عوامل دخیل در تولید و تهیه تدارکات هالیوود است یا اینکه هدف و منظوری خاص در پس پرده این رخداد وجود دارد؟یک نسخه مشخص از یک روزنامه خاص در اکثر فیلم‌های ساخته شده بین سالهای 1988 تا 2009 دیده شده است. علت استفاده از این نسخه از یک روزنامه مشخص در این فیلم‌ها را باید از مدیران صحنه و یا تهیه‌کنندگان فیلم‌های هالیوودی پرسید.همچنین این سوال به طور جدی مطرح است که آیا این اتفاق ناشی از بدسلیقگی تهیه کننده، منشی صحنه و یا سایر عوامل دخیل در این جریان است یا اینکه هدف و منظوری خاص در پس پرده این رخداد ممکن است وجود داشته باشد؟با وجود فروش بسیار بالای اغلب فیلم‌های هالیوودی و هزینه سرسام‌آور این فیلم ها تنها از یک نسخه از یک روزنامه خاص در اکثر فیلم‌های ساخته شده بین سالهای 1988 تا 2009 استفاده شده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:روزنامه,هالیوود,تکراری,فیلم,سیاسی, :: 19:50 ::  نويسنده : مجتبی

ستاره های هالیوود قبل از شهرت و بازیگری چه شغلهایی داشتند؟

از قدیم گفتند نابرده رنج گنج میسر نمی باشد..تو این پست به شغلهای سابق ستاره های هالیوود پرداختم که بعضیاشون واقعا فلاکت بار بوده از منشی تلفنی گرفته تا تمیز کردن مرغداری و جاروکشی قفس شیر ها....حتما بخونیدش به من که خیلی درس داد.........



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : مجتبی

خوشپوش ترین زن بازیگر در جهان

  "اما واتسون" بازیگر فیلم های "هری پاتر" به عنوان خوشپوش ترین زن جهان انتخاب شد. در حالی که ستاره موسیقی پاپ "لیدی گاکا" در انتهای لیست مجله "گلامور" جای گرفت.
 

خوشپوش ترین زن بازیگر در جهان

اما واتسون بازیگر فیلم های "هری پاتر" به عنوان خوش پوش ترین بازیگر زن جهان انتخاب شد، در حالی که ستاره موسیقی پاپ "لیدی گاکا" در انتهای لیست مجله "گلامور" جای گرفت.

"شریل کول" بازیگر و مانکن 21ساله انگلیسی که در سال گذشته رتبه نخست را بدست آورده بود در رده دوم قرار گرفت و نفر سوم ستاره فیلم "گرگ و میش" ، "کریستین استوارت" 21 ساله انتخاب شد.

کم سن و سال ترین بازیگر قرار گرفته در این لیست سوزی کروز دختر 5 ساله ، دختر تام کروز و کتی هلمز است.



چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : مجتبی

 >> پرهزینه ترین فیلم های تاریخ سینما




ادامه مطلب ...


برترین شعار تبلیغاتی فیلم ها در تاریخ سینما

 

روانی(آلفرد هیچکاک):به یک متل بروید، آرام باشید، دوش بگیرید.

شکوه علف زار(الیا کازان):معجزه اى در جوان بودن وجود دارد، … هم چنین ترسى.

لولیتا(استنلى کوبریک):آن‌ها چطور توانستند فیلمى از لولیتا بسازند؟

هاد(مارتین ریت):مردى با روحى از سیم خاردار.

آواى موسیقى (رابرت وایز):شادمانه ترین موسیقى در تمام دنیا.

بانى و کلاید (آرتور پن):آن‌ها جوان اند… آن‌ها عاشق هم هستند… آن‌ها آدم هم میکشند.

2001 یک ادیسه فضایی(استنلى کوبریک):سفر نهایى.

ماجرای نیمروز (فرد زینه من):داستان مردى که مغرورتر از آن بود که فرار کند.

شب شکارچى (چارلز لفتن):شب عروسى، پیش بینى، چاقو ، اما مهمتر از همه … تعلییییییق.

خانه مومى (آندره دو تات):شما واقعا تابه حال ترس را تجربه نکرده‌اید … ترس سه بعدى را تجربه کنید.

 

از دستش ندید.....



ادامه مطلب ...


شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 12:20 ::  نويسنده : مجتبی

 

 اگر کسی در مراسم درگذشت من گریه کند دیگر با او صحبت نخواهم کرد        

<<استن لورل>>

از جوانی تا پیری زوجی که دنیایی رو خنداندند...

لورل و هاردی در سال‌های دور

لورل و هاردی در سال 1947 در تور بریتانیا

لورل و هاردی سالخورده در سال 1956. الیور هاردی سال 1957 و استن لورل سال 1965 درگذشت.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 19:58 ::  نويسنده : مجتبی

>> پسر طلایی هالیوود

>> مینی بیوگرافی ویلیام هولدون



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : مجتبی

 >> دیالوگهای ماندگار از فیلم هفت

...اصلا میشه فینچر فیلمی بسازه و بد از آب در بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه خداییش میشه؟



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 18:39 ::  نويسنده : مجتبی
جدایی نادر از سیمین به روایتی دیگر
 
 
 

جو                            دایی                             نادر

 

 
 
 


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : مجتبی

>> سوتی های فیلم مرد عنکبوتی <<



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : مجتبی

 >> جیمز کامرون از قسمتهای جدید آواتار می گوید.......



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : مجتبی

 >> خواننده یک وصف از سکانسی تاریخی در سینما در این پست باشید....

فیلمای هالیوود با این ادعاش بعضی وقتا یه سکانسایی داره که کله فیلمو میشوره بعد میزاره گله بند خشک بشه......

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:لاراکرافت,جولی,فیلم جولی,جان دبانت,, :: 17:14 ::  نويسنده : مجتبی

>> رکورددار اسکار رو بیشتر بشناسید......

 >> مینی بیوگرافی کاترین هپبورن.....



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : مجتبی

>> اسکار 2012 جامع و کامل فقط برای خودت.........

>> توضیح مراسم اسکار از اول تا آخر......



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:اسکار2011,اسکار2012,فرهدی,بهترین فیلم خارجی زبان,, :: 12:51 ::  نويسنده : مجتبی

>> شاید بتوانی به راحتی انسانی را بکشی ولی بدان که به راحتی کشته نمی شوی......<<

تحلیل فیلم بهار،تابستان،پاییز،زمستان و دوباره بهار.......

اثر کیم کی دوک......

 نویسنده:هادی



ادامه مطلب ...


سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:کیمکی دوک,بهار تابستان پاییز زمستان و دوباره بهار,, :: 14:16 ::  نويسنده : مجتبی

نقطه سرآغاز

سیگارهایش تمام شده بود،ته سیگارها را میکشید......

 

  سکانس برتر : قسمت اول، فیلم پسران بد 2

نویسنده: بابک



ادامه مطلب ...


سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:سکانس برتر,پسران بد 2,ویل اسمیت,نقطه سرآغاز, :: 13:24 ::  نويسنده : مجتبی

كداميك از اين خوانندگان در سينما موفق شدند؟

خیلی ها به غیر از این 4تا میتونستن تو این لیست باشن مثه جنیفر لوپز،50سنت و امینم و... حقیقتش من حال نداشتم بزارم ایشالا یه دفه دیه......



ادامه مطلب ...


   >> گری کوپر ستاره بی چون و چرای وسترن <<

تو این پست همونطور که قبلا قولیده بودم بازیگرای کلاسیکو معرفی میکنم..اینم اولیشون دعا کنید آخریش نباشه....



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:گری کوپر,فیلم وسترن,آنتونی کوئین,جان وین,, :: 19:40 ::  نويسنده : مجتبی

پسر الیور استون مسلمان شد ....

شان استون پسر الیور استون فیلمساز بزرگ آمریکایی ظهر روز سه‌شنبه 25بهمن‌ماه با حضور در دفتر آیت الله ناصری واقع در اصفهان به دین اسلام مشرف شد.

شان استون که خود نیز در زمینه فیلمسازی فعالیت می‌کند، مدتی پیش برای حضور در همایشی با موضوع بررسی فیلم‌های هالیوودی به ایران آمد و طی حضورش در ایران با فرج الله سلحشور نیز دیدار کرد.

استون به منظور تشرف به دین اسلام چند روزی است که در اصفهان به سر می‌برد. او با قرائت شهادتین به دین اسلام و مذهب شیعه روی آورد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:شان استون,علی استون,الیور استون,مسلمان شدن هالیوودیها,, :: 14:22 ::  نويسنده : مجتبی

        >> نقد جنجالی و داغ مسعود فراستی از اصغرهیچکاک و فیلمش <<

  << راجر ایبرت ایران بدجوری به جون فرهادی و فیلمش افتاده....... >>



ادامه مطلب ...


سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:نقد فراستی از اصغر فرهادی,نقد جدایی,مسعود فراستی,, :: 14:28 ::  نويسنده : مجتبی

               << بریتانیایی کچل با فیلم مرغ مگس خوار در راه است >>

گفته شده که "جیسون استاتهام" قرار است در فیلمی با نام Hummingbird (به معنی مرغ مگس خوار!) حضور پیدا کند .

همانطور که احتمالاً تابحال حدس زده اید ،فیلم در ژانر اکشن ساخته خواهد شد و طبق معمول استاتهام در نقش اصلی بازی خواهد کرد.

شخصیت او در فیلم همانی است که در سالهای اخیر بارها از او دیده ایم، وی قرار است نقش مامور اسبق نیروهای ویژه را بازی  کند که با باند های خلافکار زیر زمینی شهر لندن می جنگد و عملا تبدیل به فرشته مرگ آنها می شود.

اطلاعات زیادی از فیلم دردسترس نیست فقط می دانیم که فیلم نامه نویس "استیون نایت" است و هنوز چیزی در مورد تاریخ اکران و سایر بازیگران منتشر نشده است.



سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:جیسون استتهام,فیلمهای جدید,مرغ مگس خوار,, :: 14:2 ::  نويسنده : مجتبی

                     >> معروفترین فیلمهای مافیایی سینما <<



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:10فیلم برتر,سینمای مافیا,بهترین فیلمهای مافیایی,, :: 15:27 ::  نويسنده : مجتبی

                                            >> اشک دلقکها <<

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : مجتبی

بازیگران هالیوودی هرکدام برای خود یک جزیره اختصاصی خریده اند!!!!



ادامه مطلب ...


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 20:7 ::  نويسنده : مجتبی

                            برد پیت یکی از فعالترین بازیگران 2011



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 18:26 ::  نويسنده : مجتبی

                                     بازیگرای یهودی کم نیستن!



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 17:20 ::  نويسنده : مجتبی

                                                        >> جوکر <<                       



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : مجتبی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد